top of page

טיול כוכב משפחתי באוברסטודרף ועוד (אפריל 2022)

מאת קרן דובקובסקי

צילום: קרן דובקובסקי

מידע כללי

מקומות לינה

סיכום הטיול

הקדמה

משתפת את סיכום הטיול שלנו. נסענו עם הילדים בגילאי 6 ו- 8.

פירוט המסלול לפי ימים

יום 1

נחתנו בלילה במינכן, וישנו בשדה עצמו בהילטון, קל ונוח, כמה דקות הליכה למלון, ארוחת ערב שם.

יום 2

בבוקר לקחנו את הרכב מסיקסט, (ההנחה היתה משתלמת, ביטלנו את ההזמנה שהיתה לנו והשתמשנו בהנחת הקבוצה) עשינו קניות ויצאנו לדרך. הכל ממוקם במרכז השדה - הסופר, המלון ולקיחת הרכב - כך שהיה מאוד נוח.

רוב השהות שלנו היתה בעיירה Oberstdorf.

הנסיעה לקחה כשעתיים , התמקמנו בדירה, וקצת הסתובבנו בעיירה, הילדים אכלו גלידה ואנחנו התפנקנו עם אפרול שפריץ.

ישנו במלון N6 - מלון דירות חדש ונעים, לקחנו דירה עם שלושה חדרי שינה שהיתה נהדרת. ומאוד מרווחת, אפילו עשינו ליל סדר עם חברים שהיו באזור.

יום 3

נסענו לטייל בטבע Hinanger Wasserfall -מסלול יפהפה לאורך ערוץ נחל עם מפלים. המסלול בלינק יחסית קצר, אנחנו עשינו מסלול ארוך יותר לצד הנחל.

המשכנו לבריכה עם שתי מגלשות - סיום מעולה ליום. הילדים נהנו מאוד, מתחם הכולל גם בריכה חיצונית מחוממת.

יום 4

נסענו לטירת נוישנשטיין , עלינו למעלה ברגל, לקחנו את האודיו בעברית, הילדים ממש נהנו, טיילנו קצת מסביב לטירה וירדנו שוב ברגל, אכלנו שם למטה, ומשם המשכנו למגלשת ההרים בטגלברג. קנינו 2 כרטיסיות של 6 נסיעות מה שאיפשר לכל אחד שלושה סיבובים, משם נסענו למרחצאות קריסטל. מתחם בריכות גדול, עם מים מחוממים ודרגות שונות של מליחות, ללא מגלשות אבל עדיין כיף לסיים ככה את היום.

יום 5

הלכנו לרכבל בעיירה Oberstdorf עצמה, הליכה של כעשר דקות מהמלון לרכבל!!

עלינו עם הרכבל לקצה ההר, יש שלוש תחנות, בכל תחנה ירדנו ועשינו טיול קצר, הפסגות עדיין מושלגות, והנוף מרהיב.

לאחר שירדנו הסתובבנו ב Oberstdorf, היה מין שוק עירוני, דוכנים של אוכל וחפצי אומנות, וגינה כיפית לילדים.

יום 6

נסענו להר האטרקציות Alpsee bergwelt יש שם את מגלשת ההרים הכי ארוכה בגרמניה, הגענו מוקדם, עלינו ברכבל למעלה, יש בפסגה שני מתחמים מדהימים, אחד של גשרים וחבלים.השני של מתקני עץ ומגלשות ממש כיפיות יצאנו משם בשש בערב...

יום 7

נסענו ל Allgäu Skywalk פארק מאוד נחמד עם גשרים תלויים מעל היער ומסלולים קלילים בתוך היער. משם המשכנו לכיוון העיר Ulm, שם ישנו במלון Comfor.

יום 8

עשינו סיבוב מהיר בקתדרלה ויצאנו ללגולנד.

קנינו כרטיס אקספרס, מה שאיפשר לנו להספיק כמעט את כל המתקנים הפארק מדהים והיה חוויתי מאוד.

יום 9

בבוקר טסנו מממינגן בחזרה לארץ.

סיכום החוויה

האזור הזה פשוט מהמם, וממש נהנינו מכל רגע, הרגשנו שממש לא מיצינו והיינו יכולים להמשיך לטייל עוד שבוע.

מומלץ בחום.

לחצו כאן לפתיחת הפוסט המקורי עליו מבוסס הסיכום.