top of page

טיול כוכב דו משפחתי ביער ברגנץ, ימת קונסטנץ ועוד (אפריל 2022)

מאת ריטה ילקין נעמן

צילום: באדיבות ריטה ילקין נעמן

מידע כללי

מקומות לינה

סיכום הטיול

הקדמה

כבר המון זמן, בערך מאז שטל פתחה את הקבוצה, לטשנו עיניים על אלגוי. עם קצת שחרור הגבלות, חיסונים והחלמה, הזמנו כרטיסים לממינגן לפסח. בהתחלה חשבנו על יער השחור , אבל טל " שיכנעה" אותנו שאלגוי עדיף. אנחנו 2 משפחות. זוג וילדים בני 12, 10 ו 4 וזוג עם בת שנה, בן 6 ובת 9. המשימה הכי קשה הייתה למצוא מקום לינה נורמאלי, במחיר נורמאלי ועם תנאי ביטול טובים. בגלל כל האילוצים מצאנו מקום לינה באוסטריה (על גבול גרמניה). מקום מאוד מאוד נחמד. דירות מצוידות כמעט בהכל (למשל היה חסר לנו מיקרוגל, אך היה תנור). בדירה של הזוג השני הייתה מכונת כביסה אך ללא מתקן ליבוש או מיבש. הדירות גדולות מאוד , במקום מאוד שקט על ההר (שכל ירידה ממנו ועליה עוברת בדרך חשוכה ומפותלת ולוקחת כ 15 דקות). לנו הנהיגה פחות הפריעה חזרנו כל יום בחושך. אבל אם היתה לי אופציה הייתי בוחרת משהו נגיש יותר. נחתנו ב Good Friday. שזה אומר שאין חנויות פתוחות. לקחנו את הרכב דרך יורופקאר (שסיפקו רכב רגיל במקום סטיישן, אבל השדה קטן ואין כל כך למה להחליף) ועברנו בתחנת דלק ARAL לקניה של חלב וביצים. כמו כן גם עצרנו וקנינו מדבקה לאוסטרה והגענו לצימר.

פירוט המסלול לפי ימים

יום 1

היינו חייבים להתחיל בסופר כי לאחר מכן ראשון ושני חג ושוב אין כלום. בגלל זה התחלנו את הטיולים מאוחר יותר. מזג האוויר היה שימשי, אך קפוא. נסענו למפלי SCHEIDEGG היה מאוד נחמד. מסלול קצר (לא לעגלות, עלות 4 יורו למבוגר) יש בכניסה גם קיוסק וגם מגרש משחקים קטן. הילדים נהנו והמשכנו הלאה. הגענו Skywalk מסלול צמרות העצים. חונים למטה (החניה בתשלום) ועולים למעלה ברגל. אנחנו עלינו עם עגלה והיה בסדר. בגשרים עצמם אפשר לעלות ברגל או במעלית, יש מלא דברים ופעילויות לילדים וגם גינת משחקים למטה. מסעדה עם מן בופה כזה ופינת חי נחמדה. סיימנו את היום בפארק מים קטן ונחמד ב AQUARIA.

יום 2

פסחא ויום שבת. החלטנו לנסוע למפלי הריין ואי הפרחים. מפלי הריין היו מהממים. לקחנו גם שייט שכלל שייט לגבול גרמניה והמפלים שהיה כ45 דקות.. אי הפרחים היה נחמד סך הכל... עם בית הפרפרים..הפריחה יפה, אבל הילדים אהבו הכי הרבה את מגרש המשחקים שם. למצוא מסעדה לארוחה הייתה משימה כמעט בלי אפשרית. לאחר נידודים רבים הגענו למסעדה, אומנם עם אוכל מצוין, אך לקח יותר משעה להוציא את המנות והוציאו רק אחרי שאמרנו שנבטל כי צריכים לנסוע. הגענו לדירה ב 11 בלילה..עייפים ומרוצים.

יום 3

התחלנו ב ALPSEE COASTER בגדול מאוד יקר ובטיפשותנו קנינו גם כרטיס שכלל את הפארק למעלה. הילדים לא ממש אהבו או נהנו ממנו וכרטיס היקר לא מצדיק זאת. אני בסוף לא עליתי עם התינוקת כי ישנה ודיי פחדתי על הרכבל הפתוח והצלחתי להחזיר את הכרטיס שלי ולקבל 18 יורו. מהמגלשה הילדים מאוד נהנו. לאחר מכם חיפשנו מסעדה ואיכשהו הגענו למסעדה מהממת שחזרנו אליה שוב LISTIGER HIRSCH.

ליד המסעדה יש מתקן לילדים עם נוף אוצר נשימה. האוכל כאמור היה מעולה בכל מנה ומנה.אחרי שסיימנו במסעדה נסענו לפארק מים הכי שווה בכל הביקור הזה(והילדים שלנו היו במלא פארקי מים בטיולים שונים באירופה, אז יש להם סטנדרטים) Combomare.

יום 4

החלטנו על יום קליל בין היתר כי היינו צריכים להצטייד בסופר בבוקר. נסענו לרכבל Pfänder בעיר Bregenz. העליה למעלה למשפחה עולה 28.6. עולים בגונדולה סגורה שמגיעה אחת ל 15 דקות בערך. למעלה יש נוף מהמם, גינת משחקים, מסלולי הליכה וגם גן חיות קטנקטן.... בגן חיות , בתוך היער יש מגלשה מאוד מאוד ארוכה. המסלול של גן חיות עם ירידה ועליה מאוד חדות, אך עבירות עם עגלה. לאחר הירידה מהרכבל הסתובבנו בעיר, אכלנו במסעדה מצוינת ונהננו מהטיילת של העיר שעל האגם. גם שם יש גינת משחקים שווה ובית קפה ממש על האגם עם נוף מהמם.

יום 5

פארק שעשועים Skyline Park נסיעה של כשעה וחצי. את הכרטיסים הזמנו באינטרנט למשפחה שיוצא יותר זול. הפארק ענק עם המון המון המון מתקנים לכל הגילאים. יש לכולם, לאוהבי אקסטרים ופחות. ממש מומלץ.

פארק המים שמומלץ בכל המקומות ואנחנו מכירים פארק אחר ברשת שלו Therme Bad Wörishofen. ממש אכזבה..מחיר מופקע ללא תמורה. מיושן...עם בקושי מגלשה וחצי לילדים , בריכה פיצית לפעוטות ואם אתה יודע לשחות מותר להיכנס לבריכה שמעבר לקיר. זהו....הילדים שלנו ממש היו מאוכזבים .

יום 6

יום המעבר לסביבה של ממינגן- בדרך עברנו שוב במגלשות הרים של ALPSEE לצערנו הרב שאר המגלשות ברדיוס סביר היו סגורות או לא מחוברות למסילה שהן לא בטיחותיות ואנחנו לא הולכים לכאלה). ואז הבת שלי , שנסעה לאט כי זוג מבוגרים לפניה נסעה מאוד לאט ונכנסו בה מאחור. אז החוווויה האחרונה מהמגלשה היא לא משהו. לאחר מכן הלכנו על מסלול שהומלץ איפשהו ע"י טל. שהיה עם הליכה לא קשה ונוף עוצר נשמה.

עלינו לאכול שוב מסעדה המצוינת שהמלצתי קודם והמשכנו למלון בממינגן. שהיה נחמד מאוד ללילה. הזמנתי חדר ל 4 ותינוקת. היה צפוף אבל בסדר גמור. ראיתי שיש דלת מקשרת אז יכלתי להזמין פשוט חדר לילדים עם דלת מקשרת. נדע להבא.

המלון נמצא 8 דקות נסיעה מהשדה.

יום 7

הגענו בבוקר כשעתיים וחצי לפני הטיסה. זרקנו את המפתחות של הרכב לתא .השדה קטן אז הכל תיקתק. אין דיו טי או משהו אלא רק אוכל ושתיה למעלה.

הערות וטיפים

לחצו כאן לפתיחת הפוסט המקורי עליו מבוסס הסיכום.