top of page
Carnival Swing Ride

השראה לטיול כוכב באזור של הלונה פארק  Skyline

 מידע כללי 

שדה התעופה של ממינגן הכי קרוב, בערך כחצי שעה נסיעה מהשדה (אפשרי גם מינכן אך יותר רחוק).

שדה תעופה

כ- 30 דקות מזרחית לשדה התעופה ממינגן.

כיוון וזמן נסיעה

חופשה עם אופי עירוני ועם הרבה אטרקציות ססגוניות.

אופי הטיול

בטיול הזה תוכלו למצוא מקומות בהם מבוגרים, צעירים וכן ילדים יוכלו ליהנות בהם.

גילאים

בממינגן יש סוכנויות רק של sixt או של יורופקאר. לחצו כאן למעבר לאתר דרכו תוכלו ליהנות באופן אוטומטמהטבה בגובה של 17% הנחה על מחיר המחירון של שלמה sixt.

השכרת רכב

 רעיונות למקומות בהם תוכלו לבקר 

לונה פארקים

Skyline 

הלונה פארק הכי גדול בבוואריה. מלא אטרקציות מגוונות לכל הגילאים. פתוח לרוב מאמצע אפריל-תחילת נובמבר (יש להתעדכן באתר הרשמי שם כתוב באיזה ימים ושעות פתוח ובאיזה סגור). מבקרים נמוכים מגובה 110 ס״מ נכנסים בחינם! יחסית ללונה פארק יש בו מעט תורים ועומסים וגם בשיאי העונה מחכים יחסית מעט זמן לאטרקציות הכי מבוקשות.

Legoland 

לונה פארק רשמי של לגו. מעוצב במיוחד, מרגש וכיפי. מרגש בעיקר עד גיל 12-14 אך מי שחובב לגו יוכל ליהנות שם גם בגיל מבוגר יותר. הרבה סוגים של אטרקציות ואווירה כיפית מאוד. מומלץ מגיל 3 אך יש גם אזור לילדים צעירים יותר.

Ravensburger Spieleland 

לונה פארק נושאי ומעוצב של חברת משחקי הקופסא המפורסמת רבנסבורגר. מגוון רחב של אטרקציות מרגשות ויחודיות.

החל מגיל שנתיים ועד בערך גיל 12.

Schongauer Märchenwald und Tierpark 

יער אגדות כמו כן גם פארק עם חיות ושעשועים נוספים לילדים. מקום בעיקר לילדים קטנים. כניסה חינם למי שלן במקום שמעניק את הכרטיס königcard (מקומות כאלו ניתן למצוא כאן במפה, מסומנים בצבע ירוק)

פארקי מים, מרחצאות וספא

Therme Bad Wörishofen 
המרחצאות הכי גדולות ושוות באזור (שייך לאותה הרשת של באד פרדייז שביער השחור ופארק המים של ארדינג). יש גם אזור קטן לילדים.

CamboMare 

בריכות מקורות, בריכה חיצונית, מגלשות מים, בריכות ילדים, סאונות ועוד...

Therme Erding 

נחשב להכי גדול בעולם. יש אזור ענק עם מגלשות מים מקורות, מגלשות מים חיצוניות, מגוון סוגים של בריכות מקורות וחיצונית, בריכות זרמים, בריכות גלים, בריכות גלים, בריכות מינרליות, ג׳קוזי. אזור ספא מטורף, מעוצב וענק מימדים, ברים במים ועוד (יש כמובן גם אפשרות לרכוש מזון). ניתן לקנות כרטיס לכל או רק לחלק מהאזורים. נמצא באזור שדה התעופה של מינכן אך שווה בהחלט להרחיק קצת לשם ומקסימום לבלות לילה באזור, הפארק פתוח לרוב עד שעה מאוחרת ואפשר בקלות לבלות שם יום שלם, בשעות הערב ישנה תאורה מגניבה ואווירה ממש כיפית וכמובן שהתורים יורדים משמעותית ככה ששווה להשאר עד שעה מאוחרת. במידה וטסים חזרה ממינכן זה אחלה מקום לקנח בו את הטיול בכיף גדול. כאן ניתן לחפש מקומות לינה באזור של הפארק (ניתן ללון גם ממש בפארק המים עצמו).

אטרקציות

Barfuß-Labyrinth 

מסלול חושים ארוך במיוחד בסגנון של מבוך בפארק של Bad Woerishofen

Alpsee Bergwelt 

יום כיף על הר עם נוף מטורף, כולל אפשרות לרדת את כל צלע ההר עם מזחלות הרים על מסילה, פארק טיפוס ענק, גן שעשועים משוכלל, אלפקות, מסעדות ועוד.

אגם Großer Alpsee 

בילוי של חצי יום- יום. במקום יש נוף משגע, טיילת ארוכה, פארק חבלים, מיני גולף, בתי קפה, מסעדות, אוכל רחוב, גינות בירה, גני שעשועים, סירות פדלים... - תכלס כמו טיטיזה של היער השחור רק יותר מרשים והרבה הרבה פחות ממוסחר.

אגם Kleiner Alpsee 

בילוי של חצי יום- יום. סמוך לאגם הנ״ל. במקום יש אגם עם רציף מסודר לכניסה למים, מקפצות, בריכות שחיה, בריכות ילדים, כדורעף חופים, גני שעשועים, קיוסק ועוד... (כניסה בתשלום, בחודשי הקיץ בלבד).

עיירות ששווה במיוחד לבקר בהן (וכמובן אפשרות לשופינג)

Mindelheim עיירה מקסימה עם מרכז עיר שוקק.

Memmingen  העיר של שדה התעופה, מרכז עיר עם מדרחוב מקסים והרבה תעלות מים עם גשרים, מזכיר מעט את רחובות ונציה.

Kempten  העיר הכי גדולה באזור עם קניון ומדרחוב.

Ravensburg  עיירה עם מדרחוב נהדר וקניון קטן.

Immenstadt  עיירה מקסימה עם מרכז עיר שוקק וכמה חנויות, מסעדות ובתי קפה (ניתן לשלב במידה ונוסעים למזחלות או לאחד מאגמי Alpsee)

Lindau  עיירת נמל שיושבת על ימת קונסטנץ. רחובות קטנים עם חנויות ובתי קפה, אווירה מעט צרפתית.

ביקור בערים גדולות:

Ulm  עיר נחמדה בגדול נעים שיושבת על נהר הדנובה עם הרבה פינות חמד, שופינג, מסעדות, בתי קפה… וכן בית חבד ובית כנסת יפיפה!

מינכן  שופינג מעולה, מוזיאונים ואטרקציות לילדים (כגון sealife, מוזיאון bmw). אפשר גם לישון שם לילה, שניים. כאן המלצות ממוקדות למקומות לינה.

טבע

מי שירצה לחוות טבע עוצמתי יצטרך לנסוע לפחות 40 דקות דרומה.

הערות

מדובר ברעיונות למקומות בולטים בהם ניתן לבקר ולכן מומלץ ורצוי להמשיך לחקור מעבר, למשל דרך מפת האטרקציות המלאה וכן דף האטרקציות. זאת בכדי להעשיר את הטיול עם מקומות נוספים שעשויים לעניין אותכם ושאינם מופיעים כאן.

יש כמובן לוודא שהאטרקציות אותם אתם בוחרים פתוחות ופעילות בזמן הטיול שלכם.

bottom of page